Oreo

Hej,visste ni att jag älskar oreo?Om ni inte visste det så vet ni det nu iallafall,men mäst gillar jag Mini oreo vet inte riktigt varför,hehe ^^
Har sparat en tom burk där mini oreos har legat,men så har jag också köpt ett stor paket med oreo,som jag köpte på arlanda för ca 3 månader sen,men dom håller tills i oktober,så ingen bråska. :)

photo edited for free at www.pizap.com
Det här är en sak jag skulle vilja ha,en onödig sak som ändå är så nödvändig!

Haha,en kakdoppare!
men det finns mer häftiga saker,små pandabjörnar^^


Kram saga!
(förlåt för det röriga inlägget)

Kommentarer
Postat av: julia ! :D

jaa ! en kakdoppare liksom "! det verkar ju aas häftigt ! !!!! :D :D :D

2011-02-22 @ 19:46:56
URL: http://happyheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0