Hjälp!!

Hej,jag försökte göra ett blogginlägg i dag,det tog 50 minuter och inget hände,vet ni varför?
För att jag blir så irreterad!jag skulle ta en looki bild i dag med vad jag hade på mig och några bilder på mig,men ville inte ta med min systemkamera för det är lättare med webbcam,så jag tänkte"jag tar en bild med min webbcam"Men jag kan bara ta webbcam bilder på Fb och jag ville inte ta looki bilder på min Fb,så jag startade en Fb bara för att kunna ta bilder till bloggen,det gick bra och sen skulle jag lägga upp bildena men det gick inte -.- så jag letade efter nån sida där man kan ta webbcam bilder men hittade ingen :(och nu kan jag inte komma ut på Bloggens Fb och jag behöver hjälp!Hjälp med att hitta nån sida som är gratis och bra där man kan ta webbcam foton och kanske lägga till smilisar och annat. :)

Så snälla hjälp mig!


Kram saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0