1 och en halv timme,igen.

Hej,idag har jag vart med Amanda igen,vi gick en lång promenad,idag igen,snart ska jag öva lite till på engelska läxan och titta på tv,och så ska jag bädda nytt i min säng,det blir nog något rosa den här gången,Och juste i går fyllde bloggen 2 månader! :D
Men för exakt ett år och en dag sen hände det man inte ville skulle hända,,min mormor dog,hon var bara något med 60 (!) hon dog i en hjärnblödning,

så för ett år sen tog gud tillbaka sin finaste ängel,men hon kommer alltid finnas i mitt hjärta,och jag kommer minnas alla roliga saker jag gjorde med henne,

Mina kusiner och min morbror och hans tjej dog i tsunamin 2004,det borde ha varit jobbigt för mormor att hennes barn och barnbarn dog innan henne,men det var jobbigt för oss alla,

Karina,jocke ,sussie, rasmus, ida-Det är namen jag aldrig glömmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0